Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Կարևոր է, որ կյանքի քաոսում չկորցնես դեմքդ…


Բարև մարդիկ, ընկերներ: Կարոտել էի բոլորին, բայց հիմա արդեն կարոտում եմ այն միջավայրը, որում ընդամենը մեկ օր առաջ էի: Գիտե՞ք ինչ օրեր եմ անցկացրել Գանձասարում, ինչպիսի՞ հետաքրքիր ու իրադարձություններվ լցաված ճամփորդություն եմ ունեցելՃանապարհին այնքան բան ես սովորում, այնքան մարդկանց ես ճանաչում, կյանքում ամեն ինչ այլ է, իսկ երբ մարդկաց հետ ապրում ես նույն միջավայրում, ճանաչում ես, հասկանում: Հիացած եմ ակումբակից ընկերներովս ու ինձանով, ինչքան համախմբված էինք, ինչքան միասնական, ինչքան համերաշխ:
Աշուն, աշնանային հիասքանչ բնություն, գույներ, մարդիկ, այդ գույների նման տարբեր ու միառժամանակ նման:


Ճամբարային հինգ օրերը նման են երազի, անցան ու այլևս չեն կրկնվի, յուրաքնաչյուր օրը տարբերվում էր մյուսից, տարբերվում էր բովանդակությամբ, դեմքերով, իրադարձություններով:
Դադիվանք,Գանձասար, Ստեփանակերտ, Խոջալու, Ծովին քար, Շուշի: Կիսով չափ արցախցի եմ, այս ամենը տեսել եմ տասնյակ անգամներ, բայց այս անգամը ամեն ինչ տեսնում էի յուրովի, նոր գույներով:
Չեմ ուզում պատմել առօրյայից, դա շատ քիչ կլինի, ուղղակի գրի եմ առնում զգացողություններս, պոռթկումներս: Ես հասկացա, ինչքան եմ սիրում իմ երկիրը, ինչքան շատ բան կա Հայաստան ու Արցախ անունների մեջ: Այդ հողում ինձ վստահ էի զգում, անպարտելի, մարտնչող:
Ցանկացած ճանապարհորություն նոր բան է սովորեցնում, յուրաքնչյուրի ժամանակ քեզ ցուցաբերում ես յուրովի, այս անգամ էլ էր այդպես: Գնահատում եմ ինձ, ընկերներիս, շրջապատս. ակումբիս ղեկավարի մեջ տեսա մայրական սեր, նվիրվածություն, երեխաներին ամեն ինչից պաշտպանող, սիրող, հոգ տանող մոր պես, իմ մեջ հայտնաբերեցի առյուծի ուժ,ընկերներս մեջ ՝ շան հավատարմություն,շրջապատս նման էր Շիրվանզադեի  «Քաոսին». շատ մարդիկ, տարբեր մտքեր ու կարծիքներ:Բյաց ամենակարևորը այն է, որ կյանքի այդ քաոսում դեմքդ չկորցնես, մնաս մտքերիդ  ու սկզբունքներիդ հավատարիմ:
Ահա թե ինչ տվեց ինձ այս հինգօրյա ճանապարհորդությունը
 Հեղինակ՝ Անի Մեհրաբյան

No comments

Powered by Blogger.