Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Էկո ակումբը ինչ տվեց մեզ: Կիսվում են Էկո շրջանավարտները

Ինչ ասեմ: Շատ շնորհակալ եմ, որ գտնվեցի և մասնակցեցի էկո ակումբի աշխատանքներին: Ակումբից մնաց իմ մեջ մի բան. դա էկոհոգին է, որը  իմ միջից երբեք դուրս չի գա:  Շնորհակալ եմ, որ ունեցա նման ակումբակիցներ:
Ֆարադյան Տիգրան

Դպրոցի ամենալուսավոր կետը հենց էկոն էր ինձ համար: Զուտ էկոյի համար կարելի է կյանք տալ, ամեն ինչ տալ, միայն թե միշտ էկոն առաջինը լինի` չնայած միշտ էլ լավնա եղել: Ձեռք բերեցի լավ ընկերներ ու ընկերներիս հրաժեշտ եմ տալիս, բայց միայն  դպրոցի շրջանակներում:

Խորհուրդ` ընտրեք լավագույնը` Էկո հայրենագիտական ակումբ
Պահանջ` միշտ եղեք առաջինը
Փաստ` մեկա մենք անփոխարելիներ ենք
Հակոբյան Արման
Բառերով չեմ կարող ներկայացնել այն, ինչ տվեց և շարունակում է տալ Էկո ակումբը: Ինչպես կասեր  մեր ակումբի իմ ամենասիրելի անդամը, մենք դարձանք էկոկիրթ: Կրթահամալիրի մասին կասեմ այն, որ ինձ տվեց լայն ծանոթություններ և, իհարկե, էկո ակումբը: Կարող եմ ասել, որ ակումբը փոխեց իմ մեջ երկու բան, բայց թե ինչ, չեմ ասի J)) Ինչ խոսք դա մեծ բան է: Սիրում եմ ակումբում բացառապես բոլորին:
Ալեքսանյան Ռազմիկ

Կրթահամալիրը, թե ինչ տվեց ինձ, դա միայն ես գիտեմ: Իսկ ինչ վերաբերվում է էկո ակումբին, ես երևի ամենապասիվն էի, ու ամենաշատն էի բացակայում, բայց դասերը անցնում էին հրաշալի ու հետաքրքիր: Շնորհակալություն:

Մացակյան Արման

No comments

Powered by Blogger.